loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 43
شنبه 1 آبان 1400 زمان : 22:55

شگفت انگیزترین روش تبلیغات چاپی که شما آن را نمی‌شناسید!

تبلیغات چاپی بروی فلش مموری تبلیغاتی، دامنه بسیار وسیعی پیدا کرده است. این روزها، کسب و کارها به دنبال روش‌های خلاقانه و جدید هستند تا خدمات و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنند. اگر دنبال هدایای تبلیغاتی یا ابزارهایی برای تبلیغات کسب و کار خود گشته باشید، حتما تا به حال به تهیه ساک دستی کاغذی فکر کرده‌اید. ساک دستی کاغذی را میتوان شگفت انگیزترین روش تبلیغات چاپی برشمرد می‌گویید چرا؟ مقاله زیر را بخوانید تا با این محصول چاپی بیشتر آشنا شوید.

ساک دستی کاغذی، یکی از روش‌های تبلیغات است. معمولا فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند تا محصولات فروخته شده را داخل این ساک‌ها به مشتری تحویل دهند. در واقع، هم نوعی احترام به مخاطب است و هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساک دستی کاغذی، بر خلاف آنچه که تصور می‌شود، دوام خوبی دارد و تا مدت‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به خصوص اگر طراحی جذاب و ابعاد مناسبی داشته باشد، مدت بیشتری دست مشتری‌ها باقی می‌ماند.

از مزایای دیگر ساک دستی تبلیغاتی میتوان سفارش راحت آن در تعداد کم اشاره کرد، به عنوان مثال شما میتوانید ساک دستی آماده در تعداد 100 عدد هم سفارش دهید و اگر از بازدهی آن مطمئن شدید، آن را در تعداد بالا سفارش دهید. برای سفارش ساک دستی آماده میتوانید از https://behrangdesign.ir/shopping-bag-ready/ اقدام به سفارش نمایید.
پیشنهاد ما برای شما فلش مموری تبلیغاتی است

استفاده از ساک‌ دستی کاغذی مزایای متعددی دارد. که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم :

۱. احترام به مخاطب
اگر ساک دستی کاغذی مخصوص برند و کسب و کار خود داشته باشید، محصولات خریداری شده توسط مشتریان را به شکلی جذاب‌تر و شکیل‌تر به آنها تحویل می‌دهید. یکی از مواردی که تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد، نوع برخورد کارکنان فروشگاه و همینطور نوع تحویل محصولات به مشتریان است.
نکته:استفاده از فلش مموری تبلیغاتی هم تاثیر بسیار خوبی دارد

۲. تبلیغات فراگیر
فرض کنید که ساک دستی کاغذی با طراحی جذاب و چشمگیر برای مشتریان خود آماده کرده‌اید. وقتی محصولی را می‌فروشید و در ساک دستی کاغذی به مشتری تحویل می‌دهید، مشتریان شما همراه با این ساک، در خیابان‌ها و مراکز خرید دور می‌زنند. در نتیجه، نام برند شما، جلوی چشم هزاران نفری است که این ساک را دست مشتریان می‌بینند. ساک دستی ها در کنار تراکت ها و کارت ویزیت ها میتواند بازدهی کسب و کار شما را چند برابر کن و برند شما را به افراد بیشتری معرفی کند. اگر علاقه داشتید در مورد تراکت ها بیشتر بدانید، مقاله " چاپ تراکت چه مزایایی برای تبلیغات دارد " میتواند به شما کمک زیادی کند که شناخت بیشتر در مورد تراکت‌ها و مزایای آن بدست آورید.

۳. فضای کافی برای طراحی
ساک دستی کاغذی، نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی، سطح وسیعی برای طراحی دارد. در واقع با توجه به ابعاد ساک دستی کاغذی که انتخاب می‌کنید، فضای کافی برای طراحی و خلاقیت در اختیار دارید. فضای بزرگ و کافی، باعث می‌شود که بتوانید به راحتی اطلاعت بیشتری را در اختیار مشتری بگذارید. می‌توانید نام و لوگو، اطلاعات تماس، آدرس سایت و هر آنچه که لازم دارید تا به اطلاع مشتری برسانید در طراحی خود بگنجانید.

ساک‌ دستی کاغذی، دو طرف دارد و اگر بخواهید می‌توانید برای هر دو طرف آن، طرحی جداگانه در نظر بگیرید. علاوه بر اطلاعات تماس و نام برند، می‌توانید طرح‌های جذاب برای ساک دستی طراحی کنید که باعث جلب توجه مخاطب شود و بارها از آن ساک دستی استفاده کند.

پیشنهاد ما برای شما فلش مموری تبلیغاتی

۴. تنوع جنس و مدل و ابعاد
ساک دستی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. اگر برای طراحی و چاپ آن، دقت کافی داشته باشید، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر جلب نظر دیگران داشته باشد. ساک های دستی کاغذی از نظر مدل، ابعاد و جنس و کیفیت کاغذ و روکش، تنوع زیادی دارند. با توجه به حجم محصولاتی که معمولا می‌فروشید، باید ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۵. قیمت‌های متنوع
ساک دستی کاغذی با توجه به اینکه از جنبه‌های مختلف دارای تنوع است، در نتیجه، قیمت‌های متنوعی دارد. با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته توجه کنید که که هر چقدر بیشتر هزینه کنید، ظاهر نهایی ساک مورد نظر، بهتر و شکیل‌تر می‌شود. مثلا ساک‌ های ضخیم‌تر را انتخاب کنید یا به کیفیت چاپ، توجه زیادی داشته باشید.

ساک دستی را میتوان از جمله هدایای تبلیغاتی که به شما کمک میکند افراد بیشتری را همراه خود کنید و در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها از آن به بهترین نحوه ممکن استفاده کنید. اگر نیاز داشتید که اطلاعات بیشتری در مورد هدایای تبلیغاتی بدست بیاورید میتوانید مقاله " ۱۰ مورد از هدایای تبلیغاتی که می‌تواند برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار کند " را بخوانید و در مورد تاثیرگذاری ساک دستی و هدایای تبلیغاتی در کنار هم، اطلاعات بیشتری بدست آورید. لازم به ذکر است در این مقاله به چگونگی برند سازی به وسیله هدایای تبلیغاتی به طور کامل پرداخته شده است.

بازدید : 63
پنجشنبه 22 مهر 1400 زمان : 22:55

در این مطلب سعی کردیم در مورد فواید خلاقیت در طراحی تبلیغات محیطی صحبت کنیم و همچنین به روش های مختلفی که می توان این خلاقیت را در تبلیغات اعمال کرد بپردازیم.
در روزگاری زندگی میکنیم که رقابت بین برندهای مختلف محصولات بسیار بالاست . از این رو مردم با انواع تبلیغات احاطه شده اند . اگر میخواهید تبلیغات شما در بین بیشمار تبلیغاتی که روزانه در معرض دید مردم است مورد توجه قرار گیرد می بایست چاشنی خلاقیت را به تبلیغات خود بیفزایید. خلاقیت در تبلیغات، باعث بهتر دیده شدن رسانه تبلیغاتی توسط مردم میشود و تبلیغات شما را در حافظه ها ماندگار می کند.

تبلیغات خلاقانه انواع مختلفی دارد گاهی این خلاقیت از طریق یک تصویر خلاقانه است گاهی با یک سازه خلاقانه می توان تمایز ایجاد کرد و گاهی یک کمپین تبلیغاتی می تواند رگه هایی از خلاقیت داشته باشد. که در ادامه در مورد هر یک بیشتر توضیح می دهیم .

طراحی بیلبوردهای خلاقانه

اگر از افرادی هستید که در بین رسانه های متنوع تبلیغاتی علاقه مند به اجاره بیلبوردها هستید این بخش را به دقت مطالعه کنید تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید.
ببلبوردها به دلیل سطح وسیعی که دارند پتانسیل های بیشتری برای اعمال خلاقیت دارند و بیشتر از سایر رسانه ها دیده می شوند. ما سعی کردیم یک دسته بندی کلی ارائه دهیم تا مطلب برای شما روشن تر شود.
بیلبورد های نوشتاری

شاید شما هم در سطح شهر با بیلبوردهایی روبه رو شده باشید که یک متن جذاب داشته اند و توانسته اند برای مدتی هرچند کوتاه شما را درگیر خود نگه دارند. این بیلبورد ها هیچ تصویر شگفت آوری ندارند بلکه از یک جمله کوتاه تشکیل شده اند که حسی را در شما ایجاد کرده اند.
نمونه ای از این نوع تبلیغات مربوط به شرکت اسنپ فود است که بیلبوردهایی با این مضامین را در سطح شهر نصب کرد.
چه میدون ونک چه دیزی با سنگک
چه پارک ساعی چه باقالی پولو با ماهی
و همچنین کمپین تبلیغاتی دیگر اسنپ فود با نام " دیگه زنگ نزن ! "
این ها همه تبلیغات خلاقانه ای هستند که معنای قوی در پس خود دارند و به یک یا چند مزیت آن برند اشاره دارند.
فلش تلیغاتی

بیلبورد های تصویری
یکی از بهترین شیوه های طراحی بنر ، استفاده از تصویر به جای نوشته است. اگر شما بتوانید مفهوم تبلیغات خود را به جای نوشته با تصویر نمایش دهید نوعی خلاقیت به خرج داده اید . تصاویر مفهومی می بایست درکنار جذابیت ، تعجب و کنجکاوی و یا سایر احساسات را در افراد بر انگیزند.
نمونه ای از این نوع بیلبوردها را در زیر مشاهده می کنید.

فلش مموری تبلیغاتی
بیلبوردهای سازه ای
ایجاد تمایز و خلاقیت از طریق طراحی سازه بیلبورد ها و استرابورد های تبلیغاتی ، معمولا کار هزینه بری می باشد. اما به دلیل اینکه این نوع سازه ها در ایران کم است می تواند جلب توجه زیادی کرده و یک برند را تا مدت ها در ذهن افراد مانگار کند.
معمولا سازه بیلبورد ها در این نوع تبلیغات به شکل آن محصول طراحی می شود و ترکیبی از ماکت تبلیغاتی و بیلبورد می باشد. دراین حالت معمولا روی بنر از نوشته به جای تصویر استفاده می شود.
در زیر نمونه ای از بیلبورد های خلاقانه سازه ای را مشاهده می کنید.

رویداد های تبلیغاتی خلاقانه

ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد نوعی از تبلیغات محیطی است . این نوع تبلیغات معمولا برای کمپانی های بزرگ و اسم و رسم دار انجام می شود و هدف آن یادآوری برند و یا ایجاد احساس خوب و حس صمیمیت با مشتریان است . البته از این روش تبلیغاتی برای کسب و کار هایی که تا حدودی شناخته شده هستند و می خواهند محبوبیت بیشتری به دست آوردند هم استفاده می شود . همچنین برای معرفی یک محصول جدید از یک برند بزرگ هم مورد استفاده قرار می گیرند.
در سال های اخیر رویداد های خلاقانه زیادی توسط دفاتر ایونت مارکتینگ طراحی و اجرا شده که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

دیجی کالا :
دیجی کالا 12 سالگی خود را در پالادیوم جشن گرفت . این جشن می توانست به سادگی برگزار شود . اما از طریق یک تلوزیون دیجیتال و اجرای پانتومیم برگزار شد و در پایان به برندگان جایزه و به حضار شیرینی داده شد.

ماست لاکتیویا کاله :
این ایونت در 12 روز متوالی در مناطق گردشگری شهری مانند بام تهران برگزار شد.تیمی از جوانان تعداد زیادی بادکنک هلیومی را که نام لاکتیویا روی آن ها نوشته شده بود به همراه یک بروشور که توضیحی از مزایای این محصول جدید بود را به آینه بغل اتومبیل ها نصب کردند

ادنل یک سامانه رزرواسیون آنلاین تبلیغات محیطی است. ادنل در بستر وب شرایطی را فراهم کرده است تا افراد و شرکت هایی که رسانه تبلیغاتی دارند ، آن را در سایت ادنل از طریق پنل کاربری خود ثبت نمایند و همچنین صاحبان کسب و کارها نیز از طریق پنلی که به رایگان در اختیار دارند بتوانند موقعیت تبلیغاتی مورد نظر خود را اجاره نمایند.

بازدید : 67
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 15:59

  • رضایت مشتریان
    حتی هدایای کوچک مانند خودکار تبلیغاتی نیز تأثیر مثبتی بر روی مشتریان خواهد داشت و باعث می‌شوند که مشتری احساس خوبی داشته باشد. شما ممکن است زمانی که فرزندتان همراهتان بوده است، تجربه‌ی دریافت خدماتی را داشته باشید که در آن‌ها هدیه‌ی کوچکی مثل یک آب‌نبات چوبی به فرزندتان ارائه شده است. می‌توان به خوبی حدس زد که رضایت شما در هنگام دریافت این خدمات به خوبی تأمین شده است زیرا با یک هدیه‌ی کوچک که ممکن است ارزش زیادی هم نداشته باشد توانسته‌اید به خیال آسوده از خدمات بهره‌مند شده باشید.

    اهداف دیگری که بازاریابان از هدایای تبلیغاتی برای آن استفاده می‌کنند عبارتند از:

    روابط و رویدادهای مربوط به کارکنان
    روابط عمومی
    ایجاد مشتری جدید
    برنامه‌های فروش و توزیع محصول
    معرفی محصولات جدید
    جوایز اهدایی به کارکنان
    برنامه‌های غیر انتفاعی
    برنامه‌های انگیزشی داخلی
    آموزش ایمنی
    ارجاع مشتری
    کالا‌های تبلیغاتی برای مقاصد سیاسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان‌های انتخابات و همچنین کمپین‌های اطلاع‌رسانی محتلف نیز بازار خرید و فروش هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده می‌شود.

    کالاهای تبلیغاتی معمولاً به طور مستقیم از تولیدکنندگان واقعی محصول خریداری نمی‌شود و فروش محصولات تبلیغاتی اصولاً توسط واسطه‌هایی که مسئولیت توزیع این کالاها را بر عهده دارند، صورت می‌پذیرد. معمولاً یک شبکه‌ی جامع از شرکت‌های توزیع‌کننده‌ی محصولات تبلیغاتی وجود دارد. توزیع‌کننده‌ی کالا‌های تبلیغاتی بعنوان یک شرکت تعریف شده است که تمرکز اختصاصی آن‌ها برای فروش محصولات تبلیغاتی می‌باشد. این شرکت‌های توزیع‌کننده که فروش هدایای تبلیغاتی را بر عهده دارند، علاوه بر فروش و عرضه‌ی این کالاها به بازار، پشتیبانی محصولات تبلیغاتی را نیز فراهم می‌کنند.

    جنبه‌ی منحصر به فردی از هدایای تبلیغاتی این است که در اغلب موارد محصول با لوگو یا نام تجاری یک سازمان و یا شرکت چاپ می‌شود. تولیدکنندگان، ابتدا محصول را بدون هیچ‌گونه برندی تولید می‌کنند و در نهایت شرکت‌های توزیع‌کننده که فروش محصولات تبلیغاتی را بر عهده دارند، در کارهای هنری و چاپ نیز تخصص دارند و امور مربوط به چاپ برند و نام سازمانی و یا حک کردن شعار تبلیغاتی را این شرکت‌ها انجام می‌دهند. علاوه بر این توزیع‌کنندگان کالا‌های تبلیغاتی پشتیبانی کامل در پردازش سفارشات و تحویل کالا‌های تبلیغاتی از منابع مختلف تولید را نیز بر عهده دارند.
    شرکت‌های توزیع‌کننده و فروش هدایای تبلیغاتی

    اغلب بعنوان کارشناس در زمینه‌ی انتخاب محصولات تبلیغاتی، خلاق هستند. بنابراین نیاز است برای انتخاب درست و تأثیرگذاری هرچه بیشتر محصولاتی که بعنوان هدیه در نظر می‌گیریم، از مشاوره‌ی آن‌ها در این زمینه بهره بگیرید. این شرکت‌ها با توجه به تنوع محصول، نوع کسب و کار و بودجه‌ی در نظر گرفته شده، بهترین گزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

    همانطور که در این مقاله بیان شد، هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که به رایگان به مشتریان اهدا خواهند شد و با درج لوگو و نام برند شما به نوعی شما را در ذهن مشتریان تداعی می‌کنند. امروزه استفاده از این هدایا بعنوان یکی از روش‌های مؤثر بازاریابی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. توجه داشته باشید که برای خرید هدایای تبلیغاتی به شرکت‌های معتبر که فروش محصولات تبلیغاتی را بر عهده دارند، مراجعه کنید تا کیفیت و قیمت محصول خریداری شده را برای خود تضمین کنید.

بازدید : 52
چهارشنبه 24 شهريور 1400 زمان : 23:53

هدیه های تبلیغاتی یا هدیه تجاری معمولا به اجناسی گفته می شود ، که در مراسم ، کنفرانس ها و همایش ها برای بازاریابی و تبلیغات به شرکت کنندگان ارائه می شود. این هدایا و اجناس تبلیغاتی معمولا برای معرفی یا تبلیغ یک شرکت در پخش می شود .

در دنیای امروز که تجارت حرف اول در رشد جامعه می باشد بازاریابی و افزایش فروش باعث بوجود آمدن یک رابطه قوی مابین صاحبان صنایع و تاجران با هدف یعنی مشتریان می شود این بخش از نکته اساسی در فروش خواهد بود ، در بازار فروش امروز رقبا بسیار زیاد است ، بازی در بین این رقبا مقداری سخت است و بخش بازاریابی و فروش یک مجموعه تجاری همیشه باید به فکر راه کار های جدید در این عرصه باشند ، این مورد را هیچگاه نباید فراموش کنیدکه فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو باعث خواهد شد مشتری به کسب و کار شما وفادار باشد. حتی این موضوع باعث خواهد شد مشتری برای خرید محصول شما که تبلیغ مناسبی داشته اید هزینه بیشتری را هم پرداخت نماید.

در این رقابت همچنین شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر سال یا هر از چند گاهی با یک هدیه به مشتری خود وفاداری وی را به کسب و کار خودتان افزایش دهید. جان هال نویسنده در مجله فوریس در این رابطه می گوید : هدایا در طول سال جای شما را در ذهن مشتری همیشه حفظ می کند. حتی در تحقیقاتی که در زمینه فروش و هدیه های تبلیغاتی منتشر شده است این اهمیت این موضوع را بیش از بیش ثابت میکند که فروش حتی در زمان رکود بازار با این ترفند امکان افزایش دارد.

گروه هدایای تبلیغاتی تولید کننده و عرضه کننده هدیه تبلیغاتی در بازار ایران و کشور های همسایه می باشد. این گروه بیش از 800 نوع محصول تبلیغاتی را داراست شما می توانید این محصولات را در وب سایت این گروه مشاهده کنید.

از اجناس تبلیغاتی می توان به خودکار و قلم تبلیغاتی ، لچه پن، یوروپن، شیفر، سنفورد، دیپلمات، پورتک، ملودی، پیرگاردین، کراس ، خودکار فلزی و انواع خودکارهای پلاستیکی از برند سناتور ، انواع ساعت و ست چوبی رومیزی، ساعت پلاستیکی و فلزی اشاره کرد.

ارائه کننده محصولات تبلیغاتی همچون ساک دستی از جنس ساک تبلیغاتی کاغذی، ساک سوزنی، ساک برزنتی هم می باشد ، محصولات ارائه شده در این گروه تبلیغاتی بسیار گسترده است ، شما می توانید بهترین و جالب ترین محصولات تبلیغاتی مثل انواع لیوان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی ، آفتابگیر تبلیغاتی، یادداشت تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی را هم در خریداری نمایید.

هدایای تبلیغاتی در تنها به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمیشود چرا که محصولات حوزه تکنولوژی هم در لیست هدایای تبلیغاتی قرار دارد ، از هدیه تبلیغاتی تکنولوژیکی می توان به انواع فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، انواع پاور بانک و ذخیره کننده انرژی، فلش مموری تبلیغاتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کلیدی اشاره کرد.

از دیگر هدایای تبلیغاتی که در ارائه می شود می توان به تولید انواع تیشرت تبلیغاتی، لباس کار، پوشاک تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی اشاره داشت ، که به زمان خاصی محدود نمی شوند و در هر کجا قابل استفاده و در معرض دید می باشند. لباس کار همچون انواع کاپشن و شلوار مهندسی و کارگی ، تیشرت تبلیغاتی است.

بازدید : 33
سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 22:24


هدیه یادگیری بدهید! به جای میان وعده ها یا لوازم سریع مصرف شونده، به مشتری خود تجربه ای بدهید که همیشه بخاطر بسپارد. یک کارت هدیه برای یک کلاس درس آنلاین در نظر بگیرید که آنها می توانند چند ساعت را به مهارت های آشپزی، عکاسی یا توسعه نرم افزار خود ادامه دهند.

۱۰. تی شرت با نام تجاری

احتمال این وجود دارد که تی شرت های هدیه تبلیغاتی که به مشتری می فرستید استفاده نشود. به همین دلیل بهتر است از لوازم و لباس های با کیفیت بالا استفاده کنیدکه مشتریان مایل به پوشیدن آن باشند.

۱۱. کارت های هدیه رستوران

در مورد بهترین رستوران های جدید در منطقه مشتری های خود تحقیق کنید و کارت هدیه به آنها بدهید. به آنها اجازه دهید تا از یک وعده غذایی خوب لذت ببرند و نام شما مطمئنا قبل از دسر خواهد آمد.

۱۲. توپ مخصوص گلف

اگر مشتریان شما بیشتر از زمین گلف استفاده می کنند، توپ های سفارشی مارک دار با آرم خود را در نظر بگیرید.

۱۳. هدفون

در فضای کاری باز امروز ، نمی توان اهمیت یک هدفون خوب را بزرگ جلوه نداد. به مشتریان خود یک هدفون هدیه بدهید و آنها هر وقت از آن استفاده می کنند به سپاس از شما فکر می کنند.

۱۴. لیوان خود گرم شونده

این هدیه مناسب عاشقان چای یا قهوه است که در خانه کار می کنند. این لیوان هوشمند نوشیدنی ها را در دمای مطلوب نگه می دارد تا هرگز زیاد گرم یا خیلی سرد نباشد.

۱۵. هدیه های خود را شخصی کنید.

هدیه ای تهیه کنید و آنها را برای همه مشتریان خود ارسال کنید. علاقه مندی ها و سرگرمی های خود را در نظر بگیرید و هدیه ای تهیه کنید که برای آنها معنی دار باشد.

۱۶. زیاده روی نکنید.

اگر مشتری شما سالانه ۲۰۰ دلار برای محصول، خدمات شما پرداخت می کند و شما برای او قهوه ساز ۳۰۰ دلاری می فرستید، این کار بیش از حد است. هدیه ها را متناسب با مبلغی که مشتری برای خدمات شما هزینه می کند در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید هیچ کس از هدیه احساس ناراحتی نمی کند.

دلایل اهمیت و ضرورت هدایای تبلیغاتی چیست؟

چه صاحب مشاغل کوچکی باشید و چه مکان های شرکتی متعددی در سراسر کشور داشته باشید، ارائه هدایای تبلیغاتی می توانند ارزش تجاری زیادی داشته باشند. ما دوست داریم موارد تبلیغاتی سفارشی را به عنوان بیلبوردهای کوچک و بدون هزینه تبلیغاتی زیاد در نظر بگیریم.

مهم نیست که در کدام صنعت هستید، نام تجاری شما همه چیز است! هدف ما این است که محصولات تبلیغاتی چاپی سفارشی مرسوم و با بهترین قیمت را برای کمک به شما در دستیابی به موفقیت با هر بودجه یا ایده ای ارائه دهیم. با مجموعه ما، موارد تبلیغاتی هیجان انگیز و هدایای تبلیغاتی برای کارمندان پیدا خواهید کرد تا برند ، برنامه ها ، خدمات ، قدردانی و موارد دیگر را به گیرندگان یادآوری کنید ، مهم نیست چه رویدادی باشد!

بازدید : 47
دوشنبه 22 شهريور 1400 زمان : 23:50

امروزه بازاریابی، یکی از نیازهای ضروری برای ارتقا کسب‌وکارها محسوب می‌شود. تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی، یکی از اصول بازاریابی و از بهترین انواع تبلیغات در دنیای کنونی است.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند و برای بسیاری از شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست؛ به همین دلیل بهتر است برای تبلیغ و معرفی خود از روش های مقرون به صرفه تر که گروه هدف بیشتری را در بر می گیرد نظیر هدایای تبلیغاتی استفاده شود. این هدایا می‌تواند به‌آسانی و با سرعتی مطلوب در بین مخاطبان توزیع شود و معرف برند، محصولات و خدمات شرکت‌های تبلیغ دهنده شود.
هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که از طرف صاحبان کسب‌وکار به دوستان، نزدیکان، مشتریان، نمایندگی‌ها و شرکای تجاری با اهدافی مانند معرفی، انتشار و تبلیغ برند، هدیه داده می‌شود.
این هدایا به مناسبت های مختلفی به مخاطبین اهداء می شوند، نظیر مراسم شروع به کار یک کسب و کار، سالگرد تولید یک کسب وکار، مناسبت های ملی و مذهبی مثل هدایای تبلیغاتی شب عید و مناسبت های رسمی نظیر برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و استفاده از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی .

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی

استفاده از نوآوری و خلاقیت در طراحی هدیه تبلیغاتی اهمیت فراوانی دارد. از نکات مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از هدایای ارزشمند و کاربردی است و نه الزاماً گران‌قیمت؛ به‌طوری‌که اگر خودمان همان هدیه را دریافت کنیم، برایمان ارزشمند و قابل‌استفاده باشد. توجه به این نکته نیز مهم است که هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه باید برای شرکت تبلیغ دهنده مقرون‌به‌صرفه باشد، باید از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد، تا این اطمینان حاصل شود که افراد در امور روزمره‌ی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بررسی ها نشان می دهد با شاخص هزینه در کنار اثربخشی و ماندگاری پیام برند، استفاده از تکنیک هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین رتبه ها را در این شاخص به نسبت سایر روش های تبلیغاتی به خود اختصاص می دهد.

این روش از کارایی و بازگشت سرمایه بیشتری برخوردار است بخصوص در زمان هایی که ما جامعه هدف کسب و کارمان را بیشتر در اختیار داریم نظیر ارسال یا تقدیم مستقیم هدیه. مانند زمان های برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها.

اثربخشی و مزایای سرمایه‌گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی سرمایه‌گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی مزایای متعدد و اثربخش فراوان دارد. هزینه به ازای نمایش هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، بسیار کمتر و بازگشت سرمایه نسبت به انواع دیگر، بسیار بیشتر است. همچنین برند شما در این نوع تبلیغات، نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بیشتر دیده خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی معمولاً برای مدت‌زمانی طولانی نگهداری می‌شوند. این موضوع می‌تواند به ارتقای نام تجاری شما کمک کند و نقش مؤثری در بازاریابی برند شما داشته باشد و مکمل مناسبی برای استراتژی بازاریابی محسوب می‌شود. هدایایی که نقش و برند شما بر روی آن نقش بسته شده باشد، می‌تواند به‌عنوان بخشی از بودجه بازاریابی و یک سرمایه‌گذاری خوب در نظر گرفته شود.

استفاده مکرر افراد از هدایای تبلیغاتی در واقع مهر تأییدی بر برند شما خواهد بود و باعث افزایش توجه مخاطب، ارتقاء شهرت برند و استفاده بیشتر از محصولات و خدمات شده و عاملی برای بازگشت سرمایه خواهد شد.

چرا هدایای ؟

ما برای تمامی مراسم و همایش های شما هدیه ویژه ای داریم. شما میتوانید د با خیالی راحت سفارش خود را به ما بسپارید. هدایای تبلیغاتی در زمینه های گلدان های تبلیغاتی، گیفت یلدا ، شکلات های تبلیغاتی، دمنوش های تبلیغاتی و غیره می باشد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای بدست آوردن و حفظ بازار می باشد.که باعث ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان و وفاداری آنها به شما می شود.

ما در زمینه طراحی و تهیه انواع گیفت تبلیغاتی و گلدان های تبلیغاتی فعالیت می نماییم. شما تنوع بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. و ما تمام آنها را با کیفت بالا ارائه می دهیم. خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی بخواهید.

شما با هر بودجه ای می توانید هدایای تبلیغاتی مناسب و مورد نظر خود را در سفارش دهید.
به نقل از خبرگزاری تسنیم

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 695
  • بازدید کلی : 4514
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه